مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 03:252020-04-24اقتصادي

بیش از 48 میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در اصفهان تشکیل شد


اکبر عادل مرام روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این میزان پرونده تخلف به دنبال انجام بیش از 18 هزار و 68 مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی تشکیل شده و در این راستا برای هشت هزار و 872 واحد متخلف، پرونده تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در این بازرسی ها 2 هزار و 699 مورد تخلف کشف شد، ادامه داد: این تخلف ها با عنوان احتکار، اخفا، گرانفروشی، خودداری از عرضه کالا و صادر نشدن صورت حساب مربوط به واحدهای اقتصادی تولیدی، توزیعی و صنعتی لوازم بهداشتی از جمله ماسک، دستکش، الکل و موادضدعفونی است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با بیان اینکه یکهزار و 90 پرونده از این تخلف ها پس از تکمیل به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شد، اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا در استان، گشت های بازرسی از داروخانه ها و مراکز عرضه کالاهای بهداشتی برای جلوگیری از وقوع هرگونه تخلف شدت گرفته است.

عادل مرام با بیان اینکه در این مدت حدود یکهزار و 700 مورد از گزارش های مردمی در زمینه تخلف های صنفی نیز پیگیری شد، خاطرنشان کرد: برای نظارت بر بازار و برخورد با متخلفان، روزانه 30 تیم گشت بازرسی به اصناف، انبارها و مراکز تولیدی صنعتی و صنفی اختصاص یافته است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از این واحدها می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 48 میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در اصفهان تشکیل شد

بیش از 48 میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در اصفهان تشکیل شد